tirsdag den 14. april 2009

Den Domino Magazine Files

Jeg er ikke sikker på, hvad der er værre. Den dag vi fandt ud af, at Domino var lukkevinkler eller i dag, når jeg gik til pop over til webstedet kun at finde, at det var faktisk gået.

Min umiddelbare reaktion var panik. Hvorfor? Fordi jeg er en procrastinator og med alle mine gode intentioner udgiftsniveau nogen tid på webstedet, weekend efter weekend, downloading favorit inspiration fotos ... Jeg har ikke.

Skægtorsk? Du bet jeg. Alle, at jeg er tilbage nu er de fotos, jeg har haft i mine filer. Hvorfor jeg lige har oprettet en gruppe på Flickr kaldes Domino Magazine Filer som jeg håber du vil deltage! Det vil være et sted, blot for fotos fra siderne af Domino. Fordi jeg har så mange mangler i min samling, og jeg har brug for dem!

Så være rart og tilføje dig selv til gruppen. Del din Domino billeder. Føler kærlighed. Spred ordet. Tak!

* ps, tak melisse for at minde mig om, at Victoria har haft en glimrende samling af billeder fra hendes deco-filer er udstationeret på sfgirlbybay. forhåbentlig hun vil være at tilføje dem til Flickr gruppe også!