tirsdag den 30. december 2008

Strap dem, gamacher for 2009

Posso de spyttede har fået en masse blog lovin' i 2008 ... men såvel som vintage muligheder på eBay, et nyt selskab, som jeg holder mit øje på (de er at gå hele vejen til e-handel, baby ... det lød cheesier når der skrives ud ...) for 2009 er Hej Bandit , rapporteringskrav fra Danmark. Måske mindre skulpturelle og tyde end Posso's tilbud, men for mig, synes de mere nyttige for de faktiske sko-til-boot konvertering. Hjemmesiden er ikke afsluttet endnu, men forhåbentlig vil vi se flere billeder og priser (Posso's er en lidt ud af mine nå op på den mo ..).

Jeg er ivrig efter at have vintage pumper i koraller pinks, aqua og pistacienød (dybest Laduree makron farver ... en æske, der sidder på min jul foodie gave tabellen ...) Peeping ud fra disse gamacher ...

 Hiband2

Hiband3

 Hiband4