lørdag den 27. december 2008

Vil du hjælpe mig? Jeg vil hjælpe mig. Jeg vil hjælpe mig så hårdt .

Id_fuck_me

Tale af nøgne mænd og kvinder forpulede, vil jeg gøg bananer over dette spor. Bogstaveligt. Nogen navngivne Krikor gjorde en dans redigere af Q. Lazzarus' "Goodbye Horses" (alias den sang, der blev spillet, når du blev introduceret til begrebet penis tucking via Ondskabens øjne ). Det er på Dirty Edits Vol. 2 , der er faktisk over hele linjen er fantastisk. Den styrket slag og fokusere på den sang mere omgivende teksturer gøre dette temmelig tracky i sin egen ret. I denne form, er det en straight up dans spor, og det er næsten i stand til at frigøre helt fra at scene og kun eksistere, hvilket er utroligt, som at scene er skide ikonisk takket nej lille del til dens soundtrack (sjovt faktum: den sanger af denne sang er en kvinde, chokerende, så køn fanden blev brugt til at score køn fanden - geni!). Problemet? Det lyder som lort. Den balance er off, og når jeg lige prøvet at gå ind og sæt det rigtigt, er det faktisk endte klingende værre og fordrejet. Jeg tror problemet har at gøre med de nye percussion er afbalanceret på begge sider, mens den venstre kanal's alt andet er ikke (det lyder som det kortslutning - de stemmer og instrumenter slags flimrer ind og ud hele tiden). Dette er stort set umuligt at lytte til den hovedtelefoner, så hvis nogen med mere lyd viden end mig har nogen ideer om, hvordan du får denne sunde ret, så lad mig det vide. Eller bare gøre det for mig og sende den til mig. Til jul eller sådan noget. Jeg har ingen id?m, hvorfor de lægger et spor lyde som denne på en udgivelse, uofficielle, som den er. Gjorde de, gerne, glemmer at lytte til de spor, de var der arbejder på? Har de bare vil køre os skøre som Buffalo Bill, besat med hvor tæt dette spor er at blive realiseret og plaget af det faktum, at det aldrig vil blive som sådan? Hvorfor Krikor hader mig og har han en pudelhund jeg kunne bruge som en byttehandel?

Har du ikke lyst til, i overensstemmelse med ånden i ferie giver, sættes denne lotion i min kurv? Bedes du?

Update (og så snart !): En læser, hvis email håndterer jeg vil forkorte til MF netop sendt mig den faste version af dette og det er så smuk, som jeg drømte. God fornøjelse! Jeg ved, at jeg vil.