tirsdag den 31. marts 2009

3/21/09 Stadion Byggeri Billeder Del 1

Jeg lavede en tur over til City Island denne uge for at tjekke ind på udviklingen i byggesektoren. Der var en masse mennesker ud. Jeg så et par sæsonkort indehavere. Havde også en hyggelig snak med min gode venner Bob og Jane. Jeg talte også med den begrundelse besætning. Før jeg forlod en af de bygningsarbejdere, og jeg talte kort om projektet.

Hey Norm, jeg fik to Knus fra Jane!


Ny score og video bord.


Arbejdstagere, der flytter snavs overtaget af den nye video / score bord.


Baggrund af de nye outfield pladser fra 3. base rubrik sæder.


En anden opfattelse af den nye outfield pladser fra den øverste række af GA sæder.


Bjælker er faldet i for den nye boardwalk / outfield væg område.


Når man ser tilbage mod indgangen / kontorbygning fra centerfield område.


Battere-eye-view fra ud over outfield væg.


Dråbepunkt snavs ind i et hul af Commerce Bank Sign.


Hole var snavs er faldet fra de Commerce Bank tegn.