søndag den 27. december 2009

Hvor mange badevaerelser Do You Really Need? Building New Homes

Da min far var barn, boede de i en to værelses hus med et badeværelse og familien bestod af ham, hans to brødre og hans mor og far. Da jeg voksede op, vi har det lidt bedre. Vi havde den samme store familie som min far gjorde, men vi boede i en tre-værelses hus med to badeværelser.

Hvor mange badeværelser har du virkelig brug for? Tænk over det. Her er, hvad jeg vil gerne foreslå, hvis du har flere penge end du ved, hvad de skal gøre med og ville elske at hjælpe med økonomien, så bør du sætte så mange badeværelser som du har brug for i dit hjem.

Hvis du virkelig har brug for at fortælle dine venner, at du har et 250 værelses hus med 275 badeværelser, og du har penge til at betale for det, så gør det og slå dig ud. Men hvis du bygger et nyt hjem, vil jeg gerne have at overveje dette spørgsmål. Hvor mange badeværelser har du virkelig brug for?

Hvis du vil hver enkelt af dine børn til at have deres eget badeværelse, så go for it. Det vil kræve mere rengøring, flere midler til at bygge disse badeværelser og er det virkelig nødvendigt.

Her er, hvad jeg vil foreslå som en retningslinje for at beslutte, hvor mange badeværelser, du virkelig har brug for. Et badeværelse for to eller færre mennesker, to badeværelser i fem eller færre mennesker og tre badeværelser til otte eller færre mennesker. Du kan faktisk tilføje et badeværelse til hver tre personer som en generel tommelfingerregel.

Må ikke blive revet med og starte installationen af badeværelser over hele dit hus, er det ikke giver mening. Badeværelser er dyre, og jeg har været i de hjem, hvor jeg var den eneste person, der bruges på badeværelset. Nogle badeværelser er måske ikke altid bruges.

Klik her hvis du er på udkig efter nogle mere Bathroom Remodeling Idéer

Greg Vandenberge arbejder på internettet til at fremme uddannelse for at skabe enkle at følge vejledninger og hjem bygning bøger til at hjælpe professionelle entreprenører samt weekend krigere. Han har netop afsluttet en Home Buyers Guide til at tage nogle af de frustrationer ud af home-shopping.

Klik her hvis du leder efter nogle gode Badeværelse Ideer eller Bathroom Remodeling Contractors