fredag den 8. maj 2009

Trapper Building Boeger

Hvor skal vi gå til at købe trapper bygning bøger? Skal vi gå til de store detailkæder som Amazon eller Barnes & Noble? Jeg har fundet gennem årene oplysningerne i de fleste af disse bøger, som jeg har købt fra disse butikker har en masse snuller med meget lidt almindelig sund fornuft trapper bygningen ansøgning.

Jeg købte en trappe bygning bog, som havde oplysninger om håndlister. Frontdækslet så stor, og jeg troede det ville være en fantastisk bog at læse anmeldelser fra Amazon. Når jeg endelig fået bogen i den mail, jeg vil sige omkring en tredjedel af det var math tabeller for bygningen udarbejde træ hånd Gelænder's. Disse tabeller er ikke let at forstå, sammen med resten af bogen.

Tilbage, når jeg har købt bogen på bygningen trapper håndlister det dawned på mig, at de fleste af de bygningsarbejdere jeg har mødt i mine 30 års arbejde inden for området ikke var meget godt uden for grundlæggende matematik. Nu vidste jeg, at en masse af tømrere, der kan læse en måling tape, og brug en indramning square pretty good. Men når det kom til avancerede geometriske byggeprojekter som en trappe hånd Gelænder system denne var ude af vores liga.

Læsning af denne bog eller skulle jeg sige dele af det gav mig en idé at skrive en bog af min egen, der starter med grundlæggende trapper bygningen tog jeg alle de snuller eller svært at forstå avancerede trapper bygning ansøgninger ud af min bog, hvordan man opbygger en Straight sæt Trapper.

Jeg sætter en masse tid i at skabe en oversigt for alle mulige del af opbygningen af et enkelt sæt trapper. Jeg har formentlig bygget over 2000 sæt trapper i min levetid, og har forklaret og lært basale og avancerede trapper bygning til andre tømrere. Forståelse af, hvilke dele af trapper byggeprocessen de forstod, var jeg i stand til at forbedre mine evner som en trappe bygning lærer.

De fleste mennesker ikke behøver avancerede trapper opbygge færdigheder til at konstruere en simpel straight sæt trapper. Hvis du er ved at opbygge en lige sæt trapper og gerne vil have en trappe bygning bog med masser af let forståelige illustrationer sammen med forenklede retninger du har fundet den.

Vi bygningen mere trapper bygning bøger at hjælpe entreprenører, tømrere, handymen og husejere forstå trapper bygning proces.

Greg Vanden Berge arbejder på internettet for at fremme uddannelse for at skabe enkle at følge vejledninger og indre opbygning af bøger til at hjælpe professionelle entreprenører samt weekend krigere. Han arbejder i øjeblikket på mere bygningen trapper bøger og tilføje nyttigt indhold at hjælpe med at løse problemer i forbindelse med den manglende opførelse af viden inden for byggebranchen.